ارسال محصولات :
بعد از تکمیل شفارس محصول درخواستی مشتری به صورت کامل تست شده و با بسته بندی ویژه تحویل اداره پست داده میشود، شماره پیگیری مرسولات از طریق اسمس به مشتری ارسال شده و مرسوله در 5 الی 6 روز کاری به دست مشتری میرسد.
روند مرجوعي كالا :
فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شیکومال همواره بر آن بوده که رضایت 100% مشتری را در اولویت کار خود قرار دهد از این رو در صورتی که محصول درخواستی مشتری در هنگام تحویل (شکستگی ، سوختگی و…) داشته باشد، مشتری با ارسال فیلم محصول معیوب به پشتیبانی فروشگاه میتواند حداکثر تا 5 روز محصول را عودت نماید.
ساعت پاسخگويي :
خدمات به مشتری و مشاوره قبل و بعد از خرید در فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی شیکومال به صورت 24/7 می باشد و همکاران این مجموعه در 7 روز هفته و 24 ساعته آماده پاسخکویی به مشتریان عزیز می باشند.
نحوه پرداخت وجه:
پرداخت وجه محصول خریداری شده از فروشگاه در هنگام ثبت سفارش از طریق درگاه پرداخت مطمئن بانک بوده و در همان لحظه دریافت می شود. و همچنین هزینه ارسال توسط سیستم به صورت اتوماتیک بر حسب موقعیت جغرافیایی مشتری و طبق تعرفه های اداره پست می باشد.
نحوه گارانتی و خدمات پس از فروش :
تمامی محصولات فروشگاه دارای گارانتی معتبر بوده که مشتری به هنگام ثبت سفارش با انتخاب گزینه گارانتی معتبر شرکتی اطمینان خاطر از ثبت سفارش خود داشته باشد.